La Calafat

Istorico: Tramvai pe Strada Academiei – 1927

0
Reconstructie digitala foto • Colorizare • Retusare. #colorized #enhanced #restored #romania #istorie Tramvaiele cu cai au fost primele mijloace de transport în comun din București, fiind...

București 1942

0

România anilor ’30

0
Photo Historia ...

La ștrand

Crucea de piatră. Republica bordelurilor din capitală . Ziarul Curentul, 9 aprilie 1930

0
Grigore Patriciu Rândurile de faţă — şi cele ce vor urma, în numerele viitoare ale ziarului — văd lumina tiparului nu din voinţa mea,...

Anul 1931. Construcția Palatului Societății telefoanelor.

0
Anul 1931. A început construcția Palatului Societății telefoanelor. Stilul clădirii este specific zgârie-norilor americani, având caracteristici reprezentative ale stilului Art Deco. Construcţia a început în...

Hotelul Bristol din Braila

0
Hotelul Bristol – O EMBLEMA A ORASULUI BRAILA, exponent al Eclecticismului Academic arhitectural, mobilat cu mobila de la Berlin ! Construit in anul 1892 de...

Magazinul de moda a lui Szabó Jenő (1876-1940) pe Regele Ferdinand, Wesselényi / Híd...

0
Magazinul de moda a lui Szabó Jenő (1876-1940) pe Regele Ferdinand, a funcționat în perioada interbelica, iar pe vremea regimului comunist s-a numit magazinul...
71,459CititoriConectați-vă
0AbonațiAbonați-vă
- Advertisement -

Featured

Most Popular

Latest reviews

Slatina. La Obuzierul de 210 mm

0
Ionel Stănculescu si-a botezat astfel hotelul pentru că era artilerist și servise țara în primul război.mondial luptând în Regimentul 21 Artilerie Slatina.Era ca o...

Slatina 1930. Negustorii de pe Lipscani inaugurand lucrările de asfaltare ale...

0
Lipscani, stradă tipic comercială, era reparată și înfrumusețată de negustori, ale căror prăvălii „se înșirau ca niște mărgele de la un capăt la altul”. O...

More News